Drawing for the first time in 1 year


Drew them for the first time in 1 year or even more. Agh! I was being too lazy to draw stuff for more than 1 year so my skills got sucked ..lol I guess last time I draw was the angel. ↓


So...I needed time to practice and start out some drawings so Naushika (down below) is random sketch. Do you know all these characters? :)

1年以上ぶりに絵描いた。時間経ちすぎて鈍りまくって大変(苦笑)。確か最後に描いたのは上の写真の天使かな。。何かの彫刻と自分の中の天使の姿を混ぜて描いたんだっけかな...
ってわけで練習に下のナウシカを描いてみた。まずいねー、全然バランス取れないね
オーストラリアの友だちでジブリ作品全作持ってるわ!!って子がいたから、おーしじゃぁ描こうってヒッキーやりながらやりました。どうかな? :)







 last scene.

Hope your weekend went great!
xM

No comments:

Post a Comment

Across Borders: Navigating Trials and Triumphs on the Road to Marriage

On the 23rd of March 2024, I stood beside the love of my life, surrounded by friends and family, as we exchanged vows and embarked on a new ...