My future phone


The phone I'll be using in Germany's arrived for a moment John came this time. It was a quick greeting to her. She's now waiting for me to come. Hmm I wonder if I could handle German on the phone :P

あたしがドイツで使うケータイとご対面w今回ジョンが来たときに持ってきてくれたんだけどね。もうあたしのケータイもスタンバイオッケー。あとは私が行くだけだね。完全ドイツ語表示だけどあたし大丈夫かな :P







xM

No comments:

Post a Comment

Across Borders: Navigating Trials and Triumphs on the Road to Marriage

On the 23rd of March 2024, I stood beside the love of my life, surrounded by friends and family, as we exchanged vows and embarked on a new ...