Rüdesheim Christmas Market 2013 リューデスハイムクリスマスマーケット2013


On 19th, we went to Rüdesheim christmas market. 
Even though we went there last year too, surprisingly I didn't even make any post about it. (!)
So I took loads of photos to share with you and hope you like them. (62 photos total)
Isn't this first photo already surreal? :D 
When I first came here for Christmas market last year, it jumped up to the top of MY christmas market list in my head in. a. second. 
Though there are still hundreds of cities in Germany where I've never been to yet, Rüdesheim is absolute a super highly recommended-place to visit. ;)
It's because here is such a historical, romantic spot, the lit-up view at night is so fantastic and keeps you say "wow..".

I wrote good information about Rüdesheim in a blog post this past Summer
You could also compare the streets we walked through this time with the past one checking details of the city at the same time. 
Hope you feel like you're enjoying it with me :D

19日にリューデスハイムのクリスマスマーケットに行って来ました。
去年も行ったのに記事を書いていなかったみたいだったので今年こそはしっかり書かねば、と思ってたくさん写真を載せました(全62枚 笑)。
この一枚目から圧巻じゃないですか?♡
去年このリューデスハイムのマーケットに来て、一瞬で私の中のクリスマスマーケットランキング一位になったくらいキレイでした。
ドイツの都市でまだ行ったことのない都市は無数にあるのでキリがありませんが、ここはゴリ押しです。
人気観光地で歴史のあるすごくロマンチックな街なので、夜のライトアップされた光景はうっとりです。

今年の夏に書いたリューデスハイムの記事に街について詳しく書いてあるので、今回私たちが歩いた通りと見比べながらインフォもチェックすると楽しいですよ。
写真を通して一緒に歩いてる気分になってもらえたら嬉しいです(^ ^)
More Photos 写真☆
☟☟☟☟☟


Before going back to the car, we stopped at McDonald for a break and toilet ;)
Jan's dad couldn't come for this time but his mom joined us. It was her first Rüdesheim Christmas market. 
I hope you're having happy holidays!

車に戻る前にマックに寄って休憩しました(もちろんトイレ笑)。
じょんのお父さんは来れなかったのですがお母さんは一緒に行けるということで三人での遊歩となりました。驚いたことにここでのマーケットは彼女は初めて!満足そう?
ステキなクリスマスを☆ :)


Thanks so much for your visit on my blog.
Please give me your seconds to click down blow that helps my blog spread more worldwide. 
I appreciate it a lot :) See you again in next post!

今日も訪問ありがとうございました♡
ブログ村のボタンをクリックしていただけますと私のブログをもっと多くの方に知っていただけるので、ポチッとお願いいたしま。:*:・(*´ω`pq


にほんブログ村 海外生活ブログへ
xoxo
M

No comments:

Post a Comment

Across Borders: Navigating Trials and Triumphs on the Road to Marriage

On the 23rd of March 2024, I stood beside the love of my life, surrounded by friends and family, as we exchanged vows and embarked on a new ...