Day 3-World Management Congress 2016 - Honors and Full motivation


3rd day! On 11th, it was pretty tough to wake up at 6 since I got to go to bed at 1am last two days. 
As I never fail to miss breakfast, I went downstairs and had nice one with a couple of coffee. 
We got together at the lobby at 8:30 and headed out for the even hall by bus again. 
I got to reunite with her who I've worked with since I got hired. It was so nice to see her again.

三日目の11日。この2日ベッドに入ったのが夜中1時過ぎだったので起きるのが若干苦でした笑
朝食は絶対に抜かない派なのでしっかりいただき全員集合で8:30にバスにて出発。

昨日はずっと一緒に仕事をしていた彼女と久しぶりに再会して仕事の大変さは吹っ飛びました!


More meat and more cheese! Give me energyyyy!!!

ハム、チーズは昨日の倍量。今日も走り回ります。


I picked one peace dress for the day as dinner party was planned in the evening 
この日は朝から丸一日予定がぎっしりで夕方にはパーティだったのでワンピースにしました。


Having some break during the congress.
休憩中〜


With those buddies from headquarter.
よく東京オフィスに研修に来てくれた二人も混ぜてパシャリ


He shaved all his hair a few days before! He lost a game (relevant to company of course). He used to look great.... lol
ゲーム(もちろん会社の)に負けて髪の毛全剃り。かっこよかったのになー笑


Full motivation and energy again!
この日も活気に溢れてました!


Late night. Finally back in my room. I had a nice bath and collapsed into bed.
また日付が変わりようやく部屋に戻りました。お湯を溜めて久しぶりに浸かりました。
日本人はやっぱりお風呂ですね。
xoxo
M

No comments:

Post a Comment

Across Borders: Navigating Trials and Triumphs on the Road to Marriage

On the 23rd of March 2024, I stood beside the love of my life, surrounded by friends and family, as we exchanged vows and embarked on a new ...